Szkolenie „Wycena zleceń kancelarii. Jak określić i wynegocjować dobrą stawkę?”
Drogie Koleżanki i Drodzy Koledzy,
Radcowie Prawni i Aplikanci Radcowscy,
zapraszamy Was na kolejne szkolenie w ramach projektu Akademia Nowoczesnego Radcy Prawnego:
Temat szkolenia: Wycena zleceń kancelarii. Jak określić i wynegocjować dobra stawkę?
Termin: 27.04.2022 r. (środa), godz. 17:00-20:00 (6 punktów szkoleniowych)
Prowadzący: prof. Ryszard Sowiński
Forma: szkolenie online na platformie ClickMeeting, konieczność uprzedniej rejestracji
Limit: 500 osób, decyduje kolejność zgłoszeń (wydarzenie bezpłatne)
Link do rejestracji: https://bit.ly/3vxuX3d
prof. Ryszard Sowiński
- Rektor Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu.
- Doradca kancelarii prawnych w dziedzinie strategii, zarządzania i marketingu od 1999 roku.
- Wykładowca na licznych szkoleniach zawodowych dla radców prawnych i adwokatów w dziedzinie zarządzania kancelariami prawnymi.
- Mentor, uczestnik, członek jury oraz kapituł w obszarze innowacyjności oraz LegalTech.
- Autor pierwszego w Polsce bloga o zarządzaniu kancelariami i marketingu prawniczym NowoczesnaKancelaria.pl.
Od prowadzącego:
Wielu prawników sygnalizuje trudności w określeniu i wynegocjowaniu satysfakcjonującego wynagrodzenia za usługi kancelarii.
Z jednej strony, często trudno jest przewidzieć, jak pracochłonna będzie sprawa. Z drugiej strony, klienci chcą z góry znać koszty obsługi prawnej. Ponadto, na rynku obserwujemy od 10 lat spadek cen usług prawniczych. Wielu prawników odnosi wrażenie, że cena stała się głównym kryterium wyboru kancelarii.
W praktyce okazuje się jednak, że wiele kancelarii niepotrzebnie zaniża ceny swoich usług. Wynika to między innymi z powierzchownych kalkulacji, korzystania tylko z niektórych metod rozliczeń czy też obaw przed reakcją klienta. Skłaniają one prawników do podawania zaniżonych stawek jeszcze przed przystąpieniem do negocjacji.
Zapraszam na szkolenie, na którym poznają Państwo metody wyceny zleceń pozwalające podnieść wysokość dochodów kancelarii.
Ramowy program szkolenia
- Metody rozliczeń kancelarii z klientami indywidualnymi i biznesowymi.
- Psychologiczne aspekty związane z ustalaniem i negocjowaniem ceny usług kancelarii.
Uwaga: Aby uczestniczyć w webinarze, należy się zarejestrować. Następnie uczestnik otrzyma link do webinaru w osobnym e-mailu. ClickMeeting jest platformą opartą na przeglądarce internetowej. Nie jest wymagana uprzednia instalacja specjalnego oprogramowania.
Do zobaczenia!
Pozdrawiamy
Członkowie Komisji ds. Innowacji
OIRP w Poznaniu
komisja.innowacji@poznan.oirp.pl